Wallpaper Search

26 Nisan 2009 Pazar zaman: 10:34

 

Haydi Google Image Search tarafından hizmete sunulan yeni özellik yardımıyla masa üstümüz için güzel bir duvar kağıdı bulalım.

  1. Google Image Search web sitesine gidelim ve "Advanced Image Search" bağlantısına klikleyelim.
  2. İlk satıra aramak istediğimiz resmin anahtar kelimesini girelim.Örneğin : flower.
  3. İçerik çeşidi olarak "photo content" seçelim.
  4. Masa üstümüzün resimleri bulmak için "Use my desktop size" seçelim.
  5. Aramayı başlatalım.
  6. Çıkan sonuçları istersek renk tablasından farklı renkler seçeren filtreleyebiliriz. Örneğin : turuncuyu seçerek.

advanced-image-search

 

wallpaper-search

2 yorum

  1. S Says:

    normalde pek sevmiyorum, yazilardan bagimsiz yorum yapmayi, ama yeni tasarimi gorunce, bir seyler solemeden durur muyum ? durmam :)

    normalde siyah tema sevmiyorum. astigmati yuksek bir insan olaraktan, siyah uzerine beyaz yazilar, beni inanilmaz yoruyor. okuyamiyorum hicbir seyi. kelimeler, harfler hep birbirine giriyor.

    ancak, garip bir sekilde, bu temada oyle olmamis.

    ayrica, bence bu tema, bu bloga daha cok gitmis.

    kisaca. basarili oldukca :)

  2. Unicorn Says:

    Teşekkürler. Beğenmene sevindim.Açıkçası bu temayı görür görmez beğendim ve bir denemek istedim.Fena da durmayınca değiştirmedim.

Yorum Gönder

Sence ne...